[Square] Tetka - anketka

Frantisek Vlcek FrankVlcek na seznam.cz
Středa Prosinec 16 00:55:02 CET 2020

Ahoj, Davide,

moje odpověď „tetce Anče-Tě mi vyšla delší, než jsem původně zamýšlel. Jako
když Ferda Havlík svého času při přednášce "O hudbě" v divadle Semafor
konstatoval: Vyšel jsem si tuhle na procházku, a pojednou koukám –ona se mi
změnila v poklus, mrška jedna...

Takže:

1. Šachťák SDC Klubu Extend Ostrava - BEZKONKURENČNĚ NEJLEPŠÍ AKCE: B, MS,
Plus, A1+A2, RD, Country + spousta srandy na Afterparty, Skok přes kůži,
občas bývá i divadlo. Co srdce a noženky ráčí, ba i žaludek si přijde na
své. A ta spousta kamarádek a kamarádů, a špičkových callerů - no samé nej-
nej-nej. Navíc mne osobně těší, že jsem byl s Pepou Drbohlavem v roce 1997
při zakládání tohoto úspěšného klubu. Je to dobrá parta vedená božsky Jiřím
Diasem (Zeus) a jejich Vodácké výlety i prázdninové !”Spanilé jízdy” jsou
jedinečné.

2. Tancování na zámku Hradec nad Moravicí, SADC Klub Cloverleaf Opava. I
když poslední ročníky se kvůli rekonstrukci zámku tančí v prostorách školy,
je to moje srdeční akce.

3. Nalejvárny Round Dance Klubu Dostavník Brno RDC. Na ty první ročníky ve
Veverské Bitýšce vzpomínám s nostalgií; na těsné prostory Orlovny Jiříkovice
jsem si už jakž-takž zvyknul, ale ten pohodový duch jim Rosťova parta
vdechnout umí.

4. Country tancování (dosud bezejmenného) Country Klubu v Ostravě, vedeného
Mirkem a Aničkou Ručkovými. Úžasná pohoda jak na pondělním tancování v
Ostravě-Starém Zábřehu, tak na extra akcích na moravských horách (Jeseníky,
Beskydy, Oderské vrchy). Vysoce hodnotím, že chytrým vedením formy tanců
nenápadně vychovávají tanečníky pro SDC Klub Extend Ostrava.

5. Pondělní tancování SDC Klubu ComeBack Úvaly je pro mne sice „jen“
Plusové, ale užívám si pohodu dobré party a spoust humoru, kterým Me2d
prošpikovává jak tancování, tak i pauzy před- a po tanci. Humor je vzácné
koření a obzvláště v této covitové době léčí naše bolavé dušičky, což nutně
potřebujeme, abychom se z té situace nezbláznili.

6. Líbily se mi akce Country tanců JItky Bonušové a její Dvorany, jak
červencová týdenní Letní škola country tanců v Kořenově, tak srpnová Škola
mexických tanců v Květuši. To je pro mne nový svět.

7. Olomoucký Hanácké speciál – domácká atmosféra, která u RD zas tak moc
nebývá. S tanečním levelem to nepřehánějí, což mně jako nejstaršímu
(bohužel...) tanečníkovi v Česku vyhovuje.

A mnohem víc, ale to by snad stačilo.

Je to odpověď na obě otázky - co se mi líbilo, po čem se mi stýská a na co
se těším, až to zase bude tady. Tady v Česku i v Německu. Ale věřím, ba co -
vím, že se dřív než do roka a do dne, (Lomikare), dočkáme.

To see you in a Square.

František

--
Frantisek Vlcek