[Square] Tetka - anketka

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Pátek Prosinec 18 13:49:09 CET 2020

Ahoj

Já si tedy také odpovím :-) Kromě našeho Comebacky na svatého Václava mi už léta chybí podzimní narozeniny Country Farrow, které se konaly na Novodvorské. Slamák tam vždycky dokázal dotáhnout někoho neuvěřitelného - ať už to byl Australan Barry Wonson, nebo zájezd japonských tanečníků. Jsou s tím spojené vzpomínky na vypůjčení dvoumetrového plyšového klokana, bufet, kde jsem měl napsanou službu ve stejný čas, kdy jsem calleroval a Slamákův nepřekonatelný závěr akce, když chtěl zopakovat hvězdnou kombinaci (teď už nevím jakého) hvězdného callera: „Ty vole, já jsem to posr.l.“ :-) Stejně tak se mi stýská po Nové Pace a po tom velkém Jabloneckém štrůdlu, kde jsem si zahrál baletku… No a z těch aktuálních akcí mě mrzí, že už nejezdím do Huslenek a vůbec není časoprostor na ty naše akce jezdit.. Jo a Loučovice, Opava, Budišov, Cholín, Zvolen… Já se těším jak malý Medvěd, až to zase pojede!

Tak hezké svátky a buďte hodní na pejsky ;-)

Medvěd