[Square] Tetka - anketka

Žaba ladyzaba na gmail.com
Pátek Prosinec 18 13:31:13 CET 2020

Nejvíc mně schází ta nejbližší, protože je nejbližší. Tedy Šachťák. A pak
taky Májovka a Strážek, protože to jsou naše dvě nejoblíbenější akce,
Májovka díky tomu, že to pro nás bývá jediná příležitost si zatancovat na
zahraniční callery, a Strážek pro tu atmosféru tam. Navíc se teď bojím, že
třeba Strážek už ani nebude nikdy... Chybí mně to celé, tancování, večery s
kytarama, všechno. Mně je doma v izolaci v podstatě dobře, ale skvér a zpěv
opravdu postrádám.
Tak se všichni opatrujte a budeme doufat, že příští rok bude lepší.

Žaba

pá 18. 12. 2020 v 13:01 odesílatel David Hrbáč <david.sdcaller na gmail.com>