[Square] Square maraton

vthonza na seznam.cz vthonza na seznam.cz
Úterý Únor 4 13:38:16 CET 2020

Ahoj,
tenkrát jsem se účastnil, bylo to zajímavý, jsem pro oživení :)

Honza

 ---------- Původní e-mail ----------
Od: Jana Horova <horovi.uvaly na seznam.cz>
Komu: square na square.cz
Datum: 3. 2. 2020 11:35:09
Předmět: [Square] Square maraton
"
Ahoj všichni.

Někteří z vás si možná ještě vzpomenou, že před cca 25 lety pořádal plzeňský
V-klub maraton ve square dancingu. Tak mě napadlo na to navázat a zkusit
maraton opět oživit. Podrobnosti zatím nejsou podstatné, to by se případně
domluvilo později. Zatím mi jde o zjištění zájmu mezi tanečníky.

- soutěží mezi sebou družstva, přičemž 1 družstvo = 5 tanečních párů (4 páry
tančí, 1 odpočívá). Příslušnost ke klubu nehraje žádnou roli.

- bude se tančit x hodin, tanec + velmi krátká přestávka (např. 2 min)

- taneční úroveň nejspíš Plus (ale primárně dle zájmu))

- každému družstvu budou přiřazeni rozhodčí, kteří budou sledovat a hlavně
počítat chyby daného družstva (pokažená figura)

- vyhrává družstvo s nejnižším počtem chyb v tanci během celého maratonu

- callerovat bude na 90%  Doug + Slamák (že, kluci ?)

Ozvěte se, prosím, jestli by vůbec někdo měl o takovouto akci zájem. Pokud
zájem bude, domluvíme se na dalším.

Zdraví Čoky