[Square] Square maraton

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Úterý Únor 4 16:12:27 CET 2020

Ahoj,

zajímá mě to

                      Alnagon
Od: Square [square-bounces na square.cz] za uživatele vthonza na seznam.cz [vthonza na seznam.cz]
Odesláno: 4. února 2020 13:38
Komu: square na square.cz
Předmět: Re: [Square] Square maraton

Ahoj,
tenkrát jsem se účastnil, bylo to zajímavý, jsem pro oživení :)
Honza

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jana Horova <horovi.uvaly na seznam.cz>
Komu: square na square.cz
Datum: 3. 2. 2020 11:35:09
Předmět: [Square] Square maraton
Ahoj všichni.
Někteří z vás si možná ještě vzpomenou, že před cca 25 lety pořádal plzeňský V-klub maraton ve square dancingu. Tak mě napadlo na to navázat a zkusit maraton opět oživit. Podrobnosti zatím nejsou podstatné, to by se případně domluvilo později. Zatím mi jde o zjištění zájmu mezi tanečníky.
- soutěží mezi sebou družstva, přičemž 1 družstvo = 5 tanečních párů (4 páry tančí, 1 odpočívá). Příslušnost ke klubu nehraje žádnou roli.
- bude se tančit x hodin, tanec + velmi krátká přestávka (např. 2 min)
- taneční úroveň nejspíš Plus (ale primárně dle zájmu))
- každému družstvu budou přiřazeni rozhodčí, kteří budou sledovat a hlavně počítat chyby daného družstva (pokažená figura)
- vyhrává družstvo s nejnižším počtem chyb v tanci během celého maratonu
- callerovat bude na 90%  Doug + Slamák (že, kluci ?)

Ozvěte se, prosím, jestli by vůbec někdo měl o takovouto akci zájem. Pokud zájem bude, domluvíme se na dalším.
Zdraví Čoky