[Square] Tancování online

Tomas Machalik doug na square.cz
Neděle Únor 21 09:55:46 CET 2021

Ahoj všem,

moc mě těší, že ti z vás, kdo se zúčastnili včerejší "online convention",
byli spokojeni. Vaše díky jsem si dovolil předat pořadatelům a
účinkujícím.

Myslím, že uspořádat takovou "akci" u nás, jak někteří navrhovali, by v
principu neměl být problém, zejména pokud vyřešíme technické záležitosti.
Díval jsem se na podmínky některých videokonferenčních služeb a všechno v
podstatě záleží na maximálním počtu účastníků (a délce schůzky):

Zoom - zdarma do 100 účastníků a 40 minut schůzky

Skype - zdarma do 50 účastníků bez omezení délky schůzky

Google Meet - zdarma do 100 účastníků a 60 minut schůzky (do konce března
je limit pro schůzku 24 hodin)

Microsoft Teams - zdarma do 100 účastníků a 60 minut schůzky

Jitsi Meet - zdarma do 75 účastníků bez omezení délky schůzky (v případě
bezplatné instalace na vlastním serveru bez omezení počtu účastníků),
přístup přes prohlížeč (účastník nepotřebuje žádnou speciální aplikaci)

Nevím, jestli někdo z nás má licenci umožňující pozvat více lidí nebo
pořádat delší schůzky (asi bych dokázal zajistit licenci pro Zoom, kdyby
to nešlo jinak) nebo jestli je někdo schopen nainstalovat a provozovat
server Jitsi (jitsi.org, běží na Linuxu; možná bych dokázal zajistit i
tohle). Pokud bychom se vešli do 100 účastníků, asi by momentálně stačila
bezplatná verze Google Meet.

Pak už zbývá vyřešit jen drobnosti:

Kdo je ochoten callerovat? Osobně se rád zapojím, nějaké zkušenosti už v
této oblasti mám a případným dalším zájemcům můžu poskytnout know-how
ohledně zapojení "aparatury". Je ale třeba říci, že tento způsob
callerování není jednoduchý.

Kdy by se mělo tancovat? Navrhoval bych sobotní či nedělní odpoledne.

Ideální by bylo, kdyby se našel organizátor, který dá dohromady "taneční
pořádek" včetně střídání programů a callerů (nabízím pomoc, ale bych byl
raději, kdyby to nestálo jen na mně).

Mějte se hezky,

 						Doug