[Square] Tancování online

Miloš Veselý mves72 na gmail.com
Neděle Únor 21 20:12:05 CET 2021

Ahoj všem,
protože jsem byl jeden z těch, kteří se online tancování včera zúčastnili,
a také jeden z těch, kteří se podobné akce dožadovali, hlásím se k tomu, že
pro to udělám, co budu moci.

Zoom fungoval dobře, mám také osobní dobrou zkušenost s Google Meetem.
Limit 100 zařízení by nás asi neměl zatím omezovat.
Hlásím se i jako caller, ikdyž si uvědomuju, jak je to těžké. Nejdřív to
vyzkouším  u nás na virtuálním klubu, který chci zorganizovat. Je mi jasné,
že to zezačátku nebude nic extra, ale zkusím to.
Ještě sem do konference dám vědět, kdy "náš klub" bude, a samozřejmě bude
otevřený všem zájemcům. (do toho limitu 100 zařízení :-)))

Fík, Silverspines Jihlava