[Square] Pruzkum: Zájem o online skverování?

Monika Sykorova mon.syky na gmail.com
Středa Únor 24 14:45:25 CET 2021

Ahojte, zdravím zo Slovenska.
Škoda, že som si oznam o Online Convention prečítala neskoro a nezažila som
túto akciu, podľa toho aká je na ňu odozva, bola super.
Ja osobne by som sa rada zúčastnila ďalšej online akcie a verím že aj iní
Karolínci by sa pripojili... len musím upratať obývačku aby bolo kde
tancovať :)
Odteraz budem všetky info ostro sledovať, aby som nič nezmeškala.
Všetkých CZ tanečníkov pozdravujem a buďte/buďme zdraví...
Monika
Karolína BA

st 24. 2. 2021 o 12:09 Jessica Jayne Maertin <fabulousladybugjjm na yahoo.com>
napísal(a):