[Square] Pruzkum: Zájem o online skverování?

malcova.hance na seznam.cz malcova.hance na seznam.cz
Středa Únor 24 17:03:17 CET 2021

Velmi ráda bych se připojila. Ale jsem počítačový antitalent a jak to na mě
začalo mluvit anglicky, vzdala jsem to.

Hanče

---------- Původní e-mail ----------
Od: Monika Sykorova <mon.syky na gmail.com>
Komu: square na square.cz
Datum: 24. 2. 2021 14:46:50
Předmět: Re: [Square] Pruzkum: Zájem o online skverování?
"

Ahojte, zdravím zo Slovenska.

Škoda, že som si oznam o Online Convention prečítala neskoro a nezažila som
túto akciu, podľa toho aká je na ňu odozva, bola super.

Ja osobne by som sa rada zúčastnila ďalšej online akcie a verím že aj iní
Karolínci by sa pripojili... len musím upratať obývačku aby bolo kde
tancovať :)

Odteraz budem všetky info ostro sledovať, aby som nič nezmeškala.

Všetkých CZ tanečníkov pozdravujem a buďte/buďme zdraví...

Monika

Karolína BA

st 24. 2. 2021 o 12:09 Jessica Jayne Maertin <fabulousladybugjjm na yahoo.com
(mailto:fabulousladybugjjm na yahoo.com)> napísal(a):

"

Milí spolu-tanečnící,

někteří calleří by mileradí pořadali víc akce ve stylu konvence, jak někteří
zažili minulou sobotu, ale nevědí kolik lidí by mělo zájem.

Do konference k tomu napsalo jen pár lidíček.

Takže bych měla na všechny prosbu: napište do konference

1) jestli jste zučastnili konvence online, připadně kolik lidi byli s Tebou,
na příklad, ano, já sám v obyváku, nebo ano, bylo nás celá rodina, 8, na
zahradě a

 2) zda-li bys Ty, případně ostatní, šli do něčého podobného příště.

Děkuji, že podpořite svou ochotou být komunikativní naším callerům, kteří by
chtěli pro nás tanečníky dělat první a poslední, jen potřebují vědět, jestli
o to stojíme.

S pozdravem a omluvou za všechny pravopisné chyby, Jessica