[Square] Reportáž od Majdy

Miloš Veselý mves72 na gmail.com
Čtvrtek Únor 25 16:12:37 CET 2021

Ahoj všem.
doplním Majdino povídání
O akci jsem se dozvěděl v pátek kolem poledne a okamžitě jsem se rozhodl
zúčastnit.
Z online konferencemi mám nějaké zkušenosti, a tak jsem se připojil na
danou adresu a zadal heslo.
Protože aplikaci Zoom mám nainstalovanou, připojil jsem se přes ni, ale mám
odzkoušeno, že to jde i jen s použitím prohlížeče.

Akci pořádali Juli a Walt Burrovi, a byli připojeni ještě před začátkem.
Juli si nás hned všimla a pozdravila, což rozhodně potěšilo.
Na začátku Juli vysvětlila, že jde vlastně o tančení v boxu 4 tanečníků. To
bylo důležité si při tanci uvědomit a hlídat si fantomové tanečníky.
Potom se začali střídat jednotliví calleři a my se začali snažit. Tancování
nebylo težké, přesto jsme vypadávali častěji než naživo. Na obrazovce jsem
si zobrazil callera, ale stejně jsem na něj neměl čas se dívat. Jde si
zobrazit i jiné tanečníky.

Odtancovali jsme skoro vše, co se nabízelo a po třech hodinách doslova
odpadli - stejně, jako tomu většinou bývá na normálních akcích.

K dispozici je i chat, kde se účastníci hlavně zdravili.

Po skončení se ještě chvíli povídalo, a na úplný závěr jsem založil novou
místnost, kam jsem pozval česky mluvící účastníky. Pár se nás tam sešlo a
další dvě hodiny jsme strávili povídáním o všem možném, jako na správné
afterparty.

Celkově považuji akci za velmi vydařenou náhradu normálního setkání ve
čtverylce, a určitě se příště zúčastním zase.

Fík, Silverspines Jihlava