[Square] Požblebt o (z pohledu některých o ničem)

Zuzana Világiová vilagiova.zuzana na gmail.com
Úterý Březen 2 18:52:21 CET 2021

Ahoj,

chcem reagovat iba na cast. Precitala som si cely clanok, ktory si poslala
z aeronetu, pozrela som si aj to kratke video. Nedalo mi to preto som si
pozrela aj cely rozhovor odvysielany na RTVS. Posielam na neho aj linku
dole. Neviem ci Vam to bude fungovat v Cesku a nemaju to zablokovane.
Rozhovor si pustite od cca 15 minuty. Pripadne pod nim som hodila dany
rozhovor na YT

Video mi pride ucelovo zostrihane:
Cely rozhovor od cca 15 minuty sa tyka len neregistrovanej vakciny *Sputnik
V*. Ak sa pozrieme blizsie k typu vakciny Sputnik V, tak lahko na internete
vieme overit (dole posielam linku na lancet), ze sa jedna o vektorovu
vakcinu a nie RNA alebo mRNA. Clanok ale je napisany o mRNA a o tom, ze p.
Sulik vyhlasil, ze tato vakcina meni ludske DNA. Takze clanok pise vlastne
o niecom, co vlastne ani nebolo povedane a odvolava sa na video, v ktorom
sa vlastne rozprava o uplne inej teme.

Na zaver by som rada citovala p. Sulika:
"Ja si netrufam posudit vakcinu" - to je aj v tom videu na stranke. P. Sulik
"Ja by som to fakt nechal na odbornikov"

Tento vyrok sa mi pacil najviac :)
"Ja by som za seba nevedel povedat, je jedno kolko by som okolo toho cital,
totiz na webe teraz najdete vsetko. Najdete akekolvek nazory na to co
chcete pocut. Akykolvek nazor chcete pocut, na webe najdete. A preto nech
sa k tomu vyjadria odbornici, pre mna sedia v statnom ustave na kontrolu
lieciv"

A prilozila k nemu zivotopis, ktory mi snad odpustite ale nenasla som na
nejakej oficialnej stranke ministerstva len na wikipedii, kde by som
vypichla len vzdelanie p. Sulika a nevidim v nom, ze by studoval nieco
aspon trochu podobne chemii, biologii alebo lekarstvu, co by ho povazovalo
za relevatny zdroj informacii k hocijakej vakcine:
*V rokoch 1980 až 1984 navštevoval strednú školu (Realschule) v Mníchove,
Gelsenkirchene a nakoniec v Pforzheime. Od roku 1984 do roku 1987
navštevoval technické gymnázium v Pforzheime. Od roku 1987 do roku 1989
študoval všeobecnú fyziku na Technickej univerzite v Mníchove a od roku
1989 do roku 1992 podnikovú ekonomiku (Betriebswirtschaftslehre) na
Univerzite Ludwiga Maximiliána v Mníchove, avšak po absolvovaní základného
stupňa vysokoškolského štúdia (Vordiplom) v roku 1992 štúdium v Nemecku
prerušil.*

https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14036/260647#1208
https://youtu.be/FxdGrgFfWZ0
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)00234-8/fulltext
https://sk.wikipedia.org/wiki/Richard_Sul%C3%ADk

PS: Ak niekto bude mat zaujem o cely rozhovor a neslo mu to, tak asi nemam
problem mu to nejakym sposobom stiahnut a niekam docasne uploadnut :)