[Square] Požblebt číslo 2

Miloslav Malý mm2 na atlas.cz
Úterý Březen 2 19:47:24 CET 2021

Ahoj, jsem překvapen, že na ten můj požblebt konference trochu ožila.

Stran genetických mutací se musím vyjádřit. Nejsem v dané problematice vzdělán, tak jen osobní pozorování - ať se dívám, jak se dívám, ani na nohou, ani na rukou mi zatím plovací blány nerostou. No, nebylo by o co stát. Růst tykadel jsem zatím také nezaznamenal, bohužel, totéž musím prohlásit i o vlasech, také potvory nerostou (a proti tomu bych neprotestoval). Nezaznamenal jsem ani růst křídel - takže se budu dál ve čtverylkách belhat a na nějaké to poletování si po čtvrylce budu muset zapomenout (po mutaci na motýla Emanuela ale také zase příliš netoužím). Při pohledu do zrcadla vidím stále stejný, chátrající rypák. Nevidím změnu k lepšímu, ale nevidím ani, že bych se měnil v ropuchu, hlemýždě, vlkodlaka nebo želvího ninju. Ale kdo ví, třeba to přijde a bude ze mne Godzila!!

Nejen sebe, i kolegy a důchodce pozoruji. Také nic, žádná senzace se nekoná. Třeba později to přijde - jen si představte, až Vás jednou budou v nemocnici ošetřovat všichni ti po vakcíně zmutovaní doktoři, kteří si to ve své neznalosti nechali píchnout :-). To by vyděsilo i Saxanu, a ta, jak jistě mnozí ví, měla za otce netopýra!

Přeji vám všem, ať se té virové potvoře vyhnete a těším se někdy již v roce 2025 na naše první pocovidové taneční setkání.

Miloslav Malý