[Square] Reproduktory - Pokud hledáte

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Středa Květen 12 15:33:47 CEST 2021

Ahoj

Neberte to prosím jako lacinou reklamu, ale spíš jako radu, nebo jako příjemné překvapení. Mám úchylku na hledání malých reproduktorů s dobrým zvukem a velkým výkonem, které se snadno přepravují. Přeci jen cestuji za Square Dance poměrně často. Narazil jsem nyní na úplnou novinku on firmy Behringer. Jsou to malinké plastové repráčky PK108. V řadě PK jsou nejmenší, ale (s prominutím) řvou jako kráva :-) Mají udávaný výkon 350W, hmotnost jen pět kilo, ale hlavně vypadají fortelně a stojí jeden 1.300Kč. Vzhledem k 8 ohmům lze k Hiltonovi připojit dva bez redukcí. Nevýhoda je podle mě mírně vyšší citlivost na zpětnou vazbu (ale testoval jsem to u nás ve sklepě v učebně) a konektor SpeakOn, který má přeci jen o něco dražší konektor, než Jack-Jack u YakStacků. Za mě to byl dobrý kauf. Mám jeden a asi přidám asi i druhý. Ikdyž na 2 až tři čtverylky v Úvalech to bude až až. Ty další v řadě PK pak mají výkon až 800W a to člověku asi utrhne ucho.

Díky za pozornost a ať už konečně všechny aparatury ožijí v tanečních halách

Medvěd

PS. Pokud to někdo chápe jako spam, tak se omlouvám :-)