[Square] Mimo tématu: půjčení notebooku

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Květen 12 21:22:52 CEST 2021

Když může Medvěd psát o reproduktory, tak možná smím já o notebook.
Před COVIDem měli lidé doma staré notebooky co nepoužívali, ale za COVID lidé co dříve doma počítač nepotřebovali na jednou ho museli mít a zvlášť každé dítě muselo mít kvůli škole, takže si myslím, že všechny dříve nadbytečné staré notebooky už jsou dávno rozdané ale pokud ne, myslěte na mně, dnes jsem dostala výpověď v práci, za dva týdny musím tenhle notebook odevzdat.
Dříve jsem spolehlivala na věřejné knihovny pro přístup k počitači s internetem, ale to už tak rok neplatí. Jessica