[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 13:09:52 CET 2004

> [...]
> se nikdo nebude
> hadat ze svymi schopnostmi nadprumerni tanecnici se
> neshodujeme v tom, kdo
> by mel fungovat jako centers a kdo jako ends. Tezko tedy
> muzeme od tanecniku
> ocekavat, ze oni to vedet budou. A ze to budou vedet vsichni stejne!
> Jak rekl Milan, ja tu diskuzi nechapu z pohledu "co bych
> zatancoval", ale z
> pohledu "co lze callerovat". A jelikoz povel Acey Deucy je
> pri nejlepsim
> dost nejednoznacnym, je pro mne jako pro callera naprosto

Jenze nejen ze se s tim muzeme setkat, ale i se s tim
cas od casu setkavame. A proto je dobre o techto vecech jednak
diskutovat, ale i na ne pripravit tanecniky. Nejde tedy o to
hadat se, je li to regulerni, ale kdyz uz se s tim nasi tanecnici
mozna potkaji, tak jak je to mame naucit, co se pouziva a tak.
Proto je treba si tohle vyjasnit.

> Jako tanecnik bych asi postupoval podle logiky very ends
> fungovali spolu,
> ends spolu, centers spolu, very centers spolu.... Mozna si jeste Milo
> vzpomenes, ze jsem to tak tenkrat ucil (jeste kdyz jsem to videl jako
> "jasnou vec" :-)

S temi koncovymi bych to videl stejne, u tech prostrednich bych to videl
u Acey deucey tak, ze by se vlna rozdelila na dve minivlny a ty by spolu
udelali trade. U vsech formaci, na ktere si tedko v rychlosti vzpominam
to tak pro prostredni funguje.

> A pak je tu samozrejme ta spornost, zda dva tanecnici spolu mohu delat
> circulate ci ne. Ja bych toto byl ochoten za urcitych
> podminek prijmout, ale
> pochopim, ze mnozi ne.
> Martin "Pavouk" Podlaha
> pavouk na square.cz

I kdyz to definicne nejde (to uz psal Milan)
myslim ze je to snadno odvoditelne, navic cas
od casu pouzivane, osobne jsem tedy pro to
nevyhybat se tomuto pojeti. Tanecnikum to nijak
neublizi.

Mila