[Callers] Acey Deucy

Tomas Machalik doug na square.cz
Úterý Listopad 16 13:18:37 CET 2004

> Jenze nejen ze se s tim muzeme setkat, ale i se s tim cas od casu
> setkavame. A proto je dobre o techto vecech jednak diskutovat, ale i na
> ne pripravit tanecniky. Nejde tedy o to hadat se, je li to regulerni,
> ale kdyz uz se s tim nasi tanecnici mozna potkaji, tak jak je to mame
> naucit, co se pouziva a tak. Proto je treba si tohle vyjasnit.

Tim se ale dostavame k dalsi otazce: jak moc tanecniky pripravovat na to,
ze se mohou setkat s necim, co neni v poradku? Samozrejme, ze tanecnikum
rikam ty bezne veci (Centers Zoom z formace Double Pass Thru), ale "ucit"
je takhle vsechno nepovazuju za spravne - lepsi mi pripada pusobit na
callery, aby takove veci nepouzivali (pokud jsou ochotni alespon
naslouchat, samozrejme).

> I kdyz to definicne nejde (to uz psal Milan) myslim ze je to snadno
> odvoditelne, navic cas od casu pouzivane, osobne jsem tedy pro to
> nevyhybat se tomuto pojeti. Tanecnikum to nijak neublizi.
>
> Mila

Jinymi slovy: mame ucit tanecniky provadet figuru Circulate ve dvou
lidech, pripadne ve ctyrech lidech vedle sebe? Ne, to proste neni spravne,
a pokud to nejaky caller pouziva, je to jeho chyba, nikoli duvod pro
ostatni, aby to delali take.

			Tomas "Doug" Machalik