[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 13:27:28 CET 2004

> Ne, Milo. Tak dotaz nezni. Na terminech Centers a Ends v
> Tidle formaci je
> siroka shoda po celem svete (napric levely) a cely problem je
> pouze v tom, ze
> novodobejsi popis formaci nez ze sedmdesatych let neni na
> strankach Callerlabu,
> ale v ucebnicich novejsiho vydani (napr. Ceder Chest (ano,
> Pavouku, ceckovych a
> ackovych - ale to u formaci snad nevadi, ne? Tam jde o to
> datum vydani :-))

Presne k tomu jsem chtel pozdeji dospet, ja byl zvedav na to,
jak to calleri vnimaji. Ano, shoda na tom existuje. Jenze
muj dotaz zni, jak to kdo u nas vnima. Ted uz ale pada,
stal se zbytecny.

> Pro zajimavost: v navrhu novych definic MS samozrejme je
> stejny text. Prelozeno
> do cestiny: "Caller musi pouzit bud "Each side, Centers" nebo
> "Center 4" aby se
> vyhnul nejasnostem pri pouziti pouze "Centers"."
>
> Takze zpet k otazce: takto opravdu dotaz nezni.

Muj tak znel, protoze jsem si nebyl jisty, zda se
vsichni bavime o tomtez.

Pokud nejaky
> dotaz zni, tak je
> to "jak si predstavujete cirkulovani z tidal wave" - na coz
> dosud nikdo
> neodpovedel, ackoliv jsem se ptal nekolikrat.

K tomu jsem chtel taky dospet.

> "Jak LEGALNE cirkulovat z tidle wave" samozrejme dotaz take
> nezni, protoze tam
> je to jasne uplne stejne jako s temi Centers - proste to
> nelze. A zajimave
> (mozna) muzou byt jen ty predstavy :-)))

Osobne bych se priklanel k tomu, ze circulate by bylo stejne
s figurou trade, respektive rotate. V leccems se podobaji,
navic kdyz uz jsem se s timto pouzitim setkal (Ty taky),
beru ho proste jako moznost. Neco jako kdyz kdysi u jezuitu
existovalo "mineni pravdepodobne".

Mila