[Callers] Acey Deucy

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 16 13:37:24 CET 2004

> Tim se ale dostavame k dalsi otazce: jak moc tanecniky
> pripravovat na to,
> ze se mohou setkat s necim, co neni v poradku? Samozrejme, ze
> tanecnikum
> rikam ty bezne veci (Centers Zoom z formace Double Pass
> Thru), ale "ucit"
> je takhle vsechno nepovazuju za spravne - lepsi mi pripada pusobit na
> callery, aby takove veci nepouzivali (pokud jsou ochotni alespon
> naslouchat, samozrejme).

Me osobne tato cesta nepripada jako dobra. Na vsechny callery ve
svete pusobit nemuzes, zatimco sve tanecniky na "zvrhlosti"
pripravit muzes. Neni treba hlasat jen viru pravou, obcas narazis
i na nevericiho psa.

> spolu mohu delat

> Jinymi slovy: mame ucit tanecniky provadet figuru Circulate ve dvou
> lidech, pripadne ve ctyrech lidech vedle sebe? Ne, to proste
> neni spravne,
> a pokud to nejaky caller pouziva, je to jeho chyba, nikoli duvod pro
> ostatni, aby to delali take.
>
> 			Tomas "Doug" Machalik

Trochu si zaironizuji. Maji se ucit lide v autoskole, ze kdyz maji prednost
v jizde, ze ji opravdu maji a neni duvod slapnout na brzdu, protoze jedou
spravne a ten druhy je nema pravo ohrozit? Jsi ridic, verim ze zabrzdis,
i kdyz jedes spravne a ten druhy ne. I kdyz to proste neni spravne, protoze
ten, co jede nespravne by si to mel poradne vyzrat a prijit o ridicak.
Jenze ......    je lepsi se tomu vyhnout a nedelat problemy, ze?

A ted vazne - pokud se jedna o odvoditelne veci, ktere nejsou uplne
kraviny, pak je spravne to tanecniky naucit. Protoze je lepsi zatancovat
i nekorektni veci nez cumet jako puk a bourat ctverylku, kterou mohou
prave blbinky docela zaujmout.

Mila