[Callers] Acey Deucy

Tomas Machalik doug na square.cz
Úterý Listopad 16 13:48:03 CET 2004

> Me osobne tato cesta nepripada jako dobra. Na vsechny callery ve svete
> pusobit nemuzes, zatimco sve tanecniky na "zvrhlosti" pripravit muzes.
> Neni treba hlasat jen viru pravou, obcas narazis i na nevericiho psa.

To je otazka - na vsechny callery ve svete mi tanecnici asi nikdy tancovat
nebudou. Muzu se ale snazit pusobit na ty, ktere mam v dosahu, a pripadne
i sledovat co nejvic ze zbytku sveta a vybrat z toho ty zasadni veci, o
kterych lidem reknu.

> Trochu si zaironizuji. Maji se ucit lide v autoskole, ze kdyz maji prednost
> v jizde, ze ji opravdu maji a neni duvod slapnout na brzdu, protoze jedou
> spravne a ten druhy je nema pravo ohrozit? Jsi ridic, verim ze zabrzdis,
> i kdyz jedes spravne a ten druhy ne. I kdyz to proste neni spravne, protoze
> ten, co jede nespravne by si to mel poradne vyzrat a prijit o ridicak.
> Jenze ......    je lepsi se tomu vyhnout a nedelat problemy, ze?

Ta paralela neni uplne presna - je rozdil ucit lidi:

* ze kdyz maji prednost, tak ji proste maji,
* ze kdyz maji prednost, muze se nekdy stat, ze jim tam nekdo vleti,
* ze kdyz maji prednost, maji se pro jistotu chovat, ze ji nemaji.

Ja si vybiram prostredni moznost - nezastavuju pred kazdou krizovatkou s
vedlejsi silnici, ale koukam, jestli se tam nemuze vyskytnout problem.

> A ted vazne - pokud se jedna o odvoditelne veci, ktere nejsou uplne
> kraviny, pak je spravne to tanecniky naucit. Protoze je lepsi zatancovat
> i nekorektni veci nez cumet jako puk a bourat ctverylku, kterou mohou
> prave blbinky docela zaujmout.
>
> Mila

Pokud je to jednoznacne odvoditelne, dokaze to caller jiste napovedet tak,
aby to tanecnici pochopili (a v tom pripade je to nemusim ucit vsechno;
staci, kdyz je naucim, ze nemaji vypinat mozek a ze ho maji pouzivat, kdyz
neco neni uplne standardni).

Taky mam jedno podobenstvi, dokonce z realneho sveta SD: mam kvuli tomu,
ze se na akcich vyskytuje jeden caller, ktery na MS pouziva figuru Spin
Chain Thru, sve tanecniky tuhle figuru radeji naucit? Nebo mam radeji jit
za nim a upozornit ho (ne ze by to pomahalo :-=()?

				Tomas "Doug" Machalik