[Callers] Pouziti figury Lead Right

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Prosinec 19 19:43:20 CET 2005

Miloslav Malý napsal(a):

> Tak tohle je presne to, proc se tak branim
> u tanecniku na nizsich programech pouziti
> terminu stred formace. Kompletni ysvetleni
> stredu formace je totiz mnohem narocnejsi
> na pochopeni (jaky stred, ve vztahu
> k cemu?) nez tvrzeni - pracujes ve sve puli
> formace a na cizi pulku nelezes. Zdanlive je
> to totez, ovsem pro vnimani tanecniku je to
> dost rozdilne. Nechodit do cizi poloviny, nebo
> nechodit pres stred je pro mnohe tanecniky
> opravdu rozdil.

   Jenze tu polovinu muzes definovat minimalne dvema zakladnimi zpusoby:
podle dlouhe a kratke osy (ostatni nepocitam). Podle toho, co chtel
provest Alnagon, nevstoupi tanecnici do poloviny definovane kratkou osou.

> No, vidim to spatne. Nebudu se ptat proc
> chces jit pres stred, zeptam se proc chces
> jit na "cizi polovinu"

   Ze stejneho duvodu, jako na presne stejne misto dojde pri startu z
boxu. Zase: nevstupuje do poloviny definovane kratkou osou...

 PD.