[Callers] Pouziti figury Lead Right

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Středa Prosinec 21 13:52:32 CET 2005

Tomas Machalik wrote:

> Ted zase nesouhlasim ja:
>
> SWING THRU FAMILY: Starting formation - ocean wave or alamo. (a) SWING
> THRU: Those who can, turn by the right one half (180 degrees), then
> those
> who can, turn by the left one half (180 degrees). If "right" is not
> specified preceding the command to Swing Thru, it is a right Swing Thru.
>
> Nikde se tam nerika nic o tom, ze preferovanou vychozi formaci je vlna
> ctyr tanecniku, takze podle definice by se z formace Tidal Ocean Wave
> (rozhodne to vlna je) mela automaticky provadet akce odpovidajici figure

    Pred nejakou dobou mi kdosi tvrdil, ze "Ocean wave" je vlnou ze ctyr
tanecniku. Rozhodne je v tomto smyslu tento termin pouzivan v definicich.

> [...]
> definice. A pokud maji figuru Scoot Back provadet tanecnici z formace
> Columns, je v kazdem zastupu jen jeden tanecnik, o kterem lze s
> jistotou rici, ze je "facing out" (tedy Very Leader neboli #1). Problem
> muze nastat u tanecnika #2, ktery je z jisteho pohledu rovnez "facing
> out", ale nikdy jsem se s takovou interpretaci nesetkal. I v tomhle
> pripade nicmene tanecnici pouziji uvedene pravidlo a provedou figuru
> tak,
> ze uprostred je zed - jinak by udelali figuru Triple Scoot.
>
> Opet se ale dostavame do velmi teoreticke roviny. Cte to vubec jeste

    Ano - my dva :-))

    Co se tyka tech in- a out-facing, tam bych vysel z toho, ze koukaji
z formace, nikoli z cele ctverylky. Zase: maji svou vychozi formaci, co
je jinde, je nezajima...

> Jsem rad, ze se aspon na necem shodneme - nicmene: proc by se pravidlo
> melo uplatnovat jen nekde? Pak to prece uz neni pravidlo...

    Pokud sedis u pocitace a datlis mail, jak se pro tebe v tuto chvili
projevi pravidlo o mijeni vozidel odbocujicich vlevo? :-)

  PD.