[Callers] Pouziti figury Lead Right

Tomas Machalik doug na square.cz
Středa Prosinec 21 16:25:23 CET 2005

> 1. pokud prave diky teto debate vyloucis ty prastene varianty s tanecniky
>   bloudicimi do druhe pulky ctverylky, tak jake Te napadaji ruzne varianty
>   provedeni toho Lead Right z Dougova dotazu? Mne prijde, ze jde spis o to,
>   jestli se to vubec da nebo neda. Pokud da, tak uz je reseni vicemene jen
>   jedno. A nezavisi na tom, jestli je Lead Right definovane pro jeden nebo dva
>   pary. Mas jiny napad? Nakresli.
>
> Milan

Ahoj,

jestli muzu: pokud mi neco neuniklo, vicemene jsme se dokazali shodnout na
jedne z moznych koncovych formaci (Facing Couples), ovsem za predpokladu,
ze by byla figura Lead Right urcena pro dva pary, coz neni. Dosli jsme
tedy ke sporu, QED :-=)

Ja jsem prave z diskuse v prvotni verzi (v ramci ECTA) mel takovy divny
pocit, ale nedokazal jsem zformulovat pricinu. Tahle diskuse mi pomohla
problem pojmenovat, a tudiz odstranit. Dekuji vam vsem :-=))

 				Tomas "Doug" Machalik