[Callers] Pouziti figury Lead Right

Milan Vancura milan na ucw.cz
Středa Prosinec 21 16:48:30 CET 2005

> jestli muzu: pokud mi neco neuniklo, vicemene jsme se dokazali shodnout na
> jedne z moznych koncovych formaci (Facing Couples), ovsem za predpokladu,
> ze by byla figura Lead Right urcena pro dva pary, coz neni. Dosli jsme
> tedy ke sporu, QED :-=)

Nevim ani o jedne casti Tveho tvrzeni, coz me trosku mate :-)

Ja jsem psal o tom, ze pokud vubec by to bylo povolene callovat, tak by asi
vysledna formace vypadala takto:

   ^ ^
     > <
     > <
       v v

Coz sice obsahuje uprostred Facing Couples, ale celou formaci bych tak rozhodne
nenazval :-)

Na zadnou vazbu na definici pro jeden nebo dva pary si taky nepamatuju a kdyz
se kouknu na ten diagram vyse, tak ji ani nevidim. Spis bych rekl, ze kdyz ta
definice bude pro dva pary, tak je o duvod vic to prohlasit za zakazanou
kombinaci. Naopak pro jeden par by to melo vetsi sanci na uspech pri obhajobe,
ze vubec neco takoveho lze beztrestne vypustit z callerovych ust :-)

A spor uz vubec zadny nevidim.

Ale je mozne, ze uz trpim odpoledni slepotou (resim ted nekolik veci naraz),
tak me prosim nebij, jestli neco nevidim, a napis co :-) Dik.

Milan