[Callers] Nejasnosti v provádění figur

Miloslav Malý mm na chello.cz
Neděle Červenec 20 13:05:31 CEST 2014

Jaj, tohle dorovnávání jsem viděl tolikrát použít, obzvláště to druhé bylo
bez jakéhokoliv dalšího upřesnění, většinou po Wheel around následovala
figura Pass thru nebo Right left thru. Že jsem si na to nevzpomněl .... :-(.

Miloslav Malý

dalsim je napriklad napoveda "All Boys Run, check Facing Lines" z formace
Wrong Way Thar, kdy v jedne z vln jsou panove uprostred a ve druhe na
koncich:

     G<
G^Bv B^Gv

     B<

Ciste technicky to samozrejme spravne neni, protoze by mela vzniknout
formace Facing Star Promenade. Podobne se pri figure Promenade pouziva
figura Wheel Around k vytvoreni formace Facing Lines.

 					Tomas "Doug" Machalik