[Callers] Nejasnosti v provádění figur

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Červenec 24 13:51:39 CEST 2014

s tim ostatnim osobne problem nemam :) Jen kdyz se zminujes...
v jednom MS singingcallu pouzivam couples hinge z outfaces lines a je s
tim docela problem. Pak jsem ho daval na + a stejne problem. Dokonce
kdyz pred tim udelam trening teto veci stejne je problem i s + A1 tanecniky.

PS: prave ja bych cekal presny call. Center couples run beru jako very
centers 4 run out kolem jednoho, jinak bych cekal as couples centers run.

Pokud by byla tidal line 4+4 pak bych to chapal stejne. Pokud by bylo
mysleno dva centers v kazde rade 4 pak bych cekal call neco jako each
centers nebo centers from disconected lines run ( run right, left )
Jen mne tak napadlo delali by to stejne treba basikari kdyz neznaji As
couples ?

Pyro