[Square] Pre-flyer Convention 2005

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pondělí Únor 7 16:15:45 CET 2005

Ahoj!

> bychom na lidi kladli takoveto naroky, budeme se muset spokojit s temi
> zajemci o SD, kteri jsou svobodni, bezdetni, maji zamestnani, jez neklade
> vyssi casove naroky, nez je obvykle, maji nejvyse jednoho dalsiho konicka,
> pristup k Internetu, analyticke mysleni, prostorovou predstavivost... asi by

Tos netrefila :-))) Mam tri male deti, zamestnani s obcasnymi nocnimi a
vikendovymi sluzbami a i pres to vsechno si krom prestavby celeho bytu za
pochodu (viz pocet deti) a akci s detma snazim udrzet i slusnou radku konicku.
Tak snad zbyva to pripojeni k Inetu, ktere uz ma stejne temer kazdy, a
prostorova predstavivost s analytickym myslenim. To snad nejake mam, ale znam
dost lidi, se kterymi se nemuzu merit.

Takze cely problem spociva spise v tom, ze sis k memu (uz tak lehce jedovatemu)
dopisu pridala uroven navic: frekvenci navstev cizich klubu, ze nikdo nepomuze
a tanecnik si musi sam prolezt cely Internet, frekvenci akci v cizine...
Tim sis to ztizila o stovky az tisice procent! Preci jak klubovy caller, tak
spolutanecnici mohou pomoct. Maji vsichni usi, pusu a hlavu, aby se domluvili.
Ja jsem spis apeloval na to, aby se tak vubec tanecnici BRALI! Aby calleri
ucili tanecniky k samostatnosti a tanecnici sami se samostatni snazili byt!!!
Na to je potreba snaha a ne miliony v bance a chuva na deti.

Na Basicu mi ke zvyseni sebevedomi bude bohate stacit, kdyz pojedu na nejakou
slusnou akci po Cechach a tam budu zvladat na ciziho callera bez pomoci
kamaradu z meho klubu.  Postupne se budou me naroky zvysovat, az objevim iPAC v
Barmstedtu, kouzlo akci (v Nemecku, Svedsku) s Vicem Cederem, Broncem Wisem,
Clarkem Bakerem, Johnem Sybalskym, Johnym Prestonem a dalsimi. Pak uz budu take
na strane tech, kteri nechapou, kdyz Country Farrow pozve Johnyho Prestona, tak
je nepreplneny sal. Vzdyt kdo z nas ma cas a penize na stale vylety do Svedska,
Nemecka, USA? A to nemluvim o protivnych americkych protiteroristickych
urednicich...

Milan Vancura