[Square] Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...

Žaba zaba na worldmail.cz
Pátek Květen 12 17:48:11 CEST 2006

   Terezo, s predvadenim SD je to dost slozite. Urcite z nej pri tom
vymizi to, co ho dela zajimavym: jak chces divakum zprastredkovat, ze
tanecnici nevedi, co prijde, ze je bavi prave tohle?

Hearte, já nevím, nemám žádné zkušenosti s předváděním SD, ale myslím si, že
když to budou předvádět lidi, které to opravdu baví, tak to bude vidět...
předvedeš to, že je to něco, co ty lidi děsně bere a v čem jsou naprosto
spokojení... já osobně taju vždycky, když vidím lidi něco dělat s nadšením a
radostí, a věřím, že tohle ukázat a předat lze...

Žaba