[Square] Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Neděle Květen 14 16:56:22 CEST 2006

Žaba wrote:
>    Terezo, s predvadenim SD je to dost slozite. Urcite z nej pri tom
> vymizi to, co ho dela zajimavym: jak chces divakum zprastredkovat, ze
> tanecnici nevedi, co prijde, ze je bavi prave tohle?
>
> Hearte, já nevím, nemám žádné zkušenosti s předváděním SD, ale myslím si, že
> když to budou předvádět lidi, které to opravdu baví, tak to bude vidět...

   Asi jsem to napsal nepresne. Mel jsem na mysli neco trochu jineho:
jak chces dat najevo, ze tanecniky bavi prave to, ze nevedi, co prijde
za chvili? A jak vubec dat najevo, ze tanecnici nevedi, co prijde za chvili?

   Pokud by nekdo tohle dokazal ukazat, muze mit sanci uspet. Jinak
narazi na neporozumeni okoli. A tohle je asi ten hlavni problem. Opet:
zejmena tam, kde se predpoklada, ze ti na parkete si perfektne pamatuji
choreografii, ze maji choreo predem peclive naplanovane, ..., hrozi
takoveto riziko extremne akutne. Bohuzel, rict to pred vystoupenim
nestaci - z vlastni zkusenosti vim, ze tam se malokdo venuje tomu, co se
o vystoupeni predem vyklada. Spravne predtanceni prece mluvi samo za
sebe, ne?

> předvedeš to, že je to něco, co ty lidi děsně bere a v čem jsou naprosto
> spokojení... já osobně taju vždycky, když vidím lidi něco dělat s nadšením a
> radostí, a věřím, že tohle ukázat a předat lze...

   Bohuzel, dodnes jsem nezjistil, jak. Netvrdim, ze to nejde. Jenom
netusim, jak to udelat v sestave jedna ctverylka + caler.