[Square] student party

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Říjen 31 09:44:18 CET 2006

FrankVlcek na seznam.cz wrote:

> Takze i vyber nekterych prispevku z konference by se hodil zverejnit -
> treba to, co pise Milan Vancura je dost nadcasove a je vecna skoda, ze
> to zapadne v archivu konference.

   To je pravda. Na druhou stranu, vyssi mira pretiskovani konference by
posilila hlasy, ze cely ZOOM je k nicemu, protoze "tohle jsme prece
cetli na konferenci". Ale prebirani clanku se a priori nebranim.

> Bylo by vyborne, kdyby k tomu ZOOMu, nebo ke kazdemu druhemu cislu,
> bylo mozne priradit Adresar klubu, at treba neni zrovna
> nejaktualnejsi, ale je se ceho chytit.

   Neaktualnich adresaru mame nekolik. Na rozdil od tebe si ale myslim,
ze pouzivat je nema smysl - kluby meni tanecni casy, mista, kontaktni
osoby prichazeji a odchazeji, navic meni adresy... Opravdu radeji ne.
   Cili bych musel cely adresar vybudovat a udrzovat sam. A to si
zatracene dobre rozmyslim. Leda ze by se nasel nekdo ochotny venovat cas
na jeho vybudovani a potom na udrzbu...

> Ja mam casto v Nemecku dotazy na ceske kluby a moc by mi to pomohlo.

   Zkus adresar na strankach Lariatu www.lariat.cz/index.php?akce=kluby
Obsahuje spousty country, SD, ... klubu - a tim, ze neobsahuje primo
kontakty, ale jen linky na WWW stranky, muze byt v tom Nemecku i uzitecny.
   Dalsi adresar je ten od Michala Bayera a Medveda, ale s nim bych
zachazel se zvlastni opatrnosti.

> Jen skoda, ze je na to Petr sam - nejaka REdakcni rada, ktera by
> doporucovala vyber clanku z konference, by byla velice vhodna.

   Neeeeeee, jen to ne, proboha. Nejakou komis, ktera by kafrala do
toho, co v ZOOMu bude a co ne, rozhodne nepotrebuju.
   Lidi, kteri budou psat clanky, rozhodne privitam. A rad jim dam i
pravo zasahovat do celkoveho obsahu casopisu. Ale to je neco uplne jineho.

> At to zas neni "one man show", jak to vetsinou bylo u Honzy. Ne vzdy
> jeho vinou, pravda, ale mnoha lidem to vadilo,

   Ted mluvim sam za sebe, ne za ostatni ctenare Zoomu: to, ze z toho
byla Honzova "one man show", mi nevadilo. Mnohem víc mi vadilo, ze
tematickych clanku pomerne razantne ubyvalo. Prosim, povidani o statech
USA se jeste dalo vzit, ale uvahy ve stylu "prisel podzim a zloutne
listi" uz tu hranici aspon u me prekracovaly. (Honzo, predpokladam, ze
chapes, ze to neni nic proti tobe.)

> Takze drzim Petrovi palce, at neztrati nervy a dela ZOOM a tiskne ho.
> Smysl to urcite ma.

   Priznam se, ze pote, co jsem z mnoha stran slysel, ze to nema smysl
(a opacnych nazoru bylo velmi poskrovnu), jsem mel tisic chuti cely ZOOM
zabalit a rict si, ze jsem se a nem zase naucil par drobnosti v
programu, kterym jsem to sazel, takze to zase nebylo az tak uplne od
veci (a dekuju vsem, koho jsem otravoval s dotazy, jak udelat to ci ono,
za jejich laskave odpovedi). To tvrde odsouzeni, ktereho se ZOOMu
dostalo od Pavouka, melo za nasledek me rozhodnuti, ze pristi cislo bude
posledni.
   Proste nemam v umyslu plytvat svym casem na neco, co mi zere cas,
nervy, a castecne i penize, pokud je to jenom "moje zabava a naplneni casu".

   Dekuju ti za tva slova, Frantisku. Mozna jsi prave zpusobil, ze ZOOM
zatim jeste bude kodrcat dal...