[Square] Convention

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Duben 30 19:21:07 CEST 2007

V MEM PRIPADE JSEM MYSLEL JEDNOHO TANECNIKA, O KTEREM MI
JEDNA TANECNICE REKLA, ZE ASI NEMA SVUJ DEN, ZE BYVAL DOBREJ
A ZE JI TO SAMOTNOU PREKVAPILO....
vsimete si ze nikoho nejmenuji ale nasim hezcim polovickam
prozradim ze holka to nebyla :-)
Pyro