[Square] Uzavrene ctverylky

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Čtvrtek Květen 3 07:19:36 CEST 2007

Vazeni, ctu si vase nazory a musim se tomu usmivat.
Vas boj je boj s vetrnymi mlyny, o tom jsem se uz
mnohokrat presvedcil.

Nechtejte po callerovi na podiu, aby nekoho vyhazoval
- jednak to neni "profesionalni", ale hlavne pokud
je na parketu vice ctverylek, tak to neni nijak
snadno uhlidatelne.

Nechtejte po klubovem callerovi, aby si dovolil rici
svuj nazor kdo na co ma - kazdy je totiz soudny
a vi to lepe nez ten caller, zda na to ma (a samozrejme
ze na to vzdycky ma). Kdo? No prece kazdy a predevsim
ti, jichz se ostatni skoro boji. Ti na to maji predevsim.

Nechtejte po callerech, aby graduaci davali jen tem,
kdo umi. Ta se preci uz skoro od sameho pocatku dava za
dochazku, protoze kdyby tomu bylo jinak, leckdo by se
mohl urazit. A kdo je ochoten jit do konfliktu, kdyz
ten dotycny by se mohl urazit, prestat chodit na klub,
cimz by se (zvlaste v soucasnosti) rozpadla ta jedina
ctverylka, ktera se schazi. Snazit se to zmenit nema
smysl - bude to jen placnuti do vody a vysledek bude
nulovy.

Co s tim?
Urcite cesta nevede pres to, aby tanecnici sami zacali
delat regulaci a bouracum ukazali cestu ze ctverylky
s doporucenim, aby sli na to, co umi. Tohle si toti
troufnou jen nekteri otrlejsi jedinci. I kdyz sama
o sobe je to velmi ucinna metoda. Tech troufalych je
ale zoufale malo, takze mnohy takto postizeny se otrepe
a rekne si - co to zvani, ten hulvat? Ja ze to neumim?
A ze mi to nikdo jiny nerekl? Jenom on a to je dukaz, ze
to jsou kecy.

Takze jako jedna z mala moznosti zbyvaji ty uzavrene
ctverylky. Zpravidla nejsou uzavrene na 100%. Celkem casto
se promichavaji s dalsimi uzavrenymi ctverylkami a obcas
se mezi ne dostanou i jine pary. Pokud budete umet a
vytrvate, po urcite dobe o tom lidi z uzavrenych
ctverylek presvedcite a bude s vami pocitano. Uzavrene
ctverylky jsou totiz formou sebeobrany nikoliv pred temi,
kdo se snazi a umi, ale pred temi, kdo patri mnohem nize
nez kam chodi.

Rad bych dodal, ze jsem mnohokrat videl tanecniky
z uzavrenych ctverylek pomahat novackum, ovsem za predpokladu,
ze novacci sami projevili snahu se neco naucit.