[Square] Uzavrene ctverylky

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Čtvrtek Květen 3 09:57:03 CEST 2007

Tak koukam, jak jsme se hezky oklikou od nadhozeni problemu pres ruzne nazory zase vratili k tomu, ze s tim vlastne nelze nic delat a ty uzavrene ctverylky, na ktere jsem si stezovala, jsou snad nejlepsi reseni. Uznavam, ze to neni jednoduche, ale paklize to nepujde jinak resit, za nas tanecniky (jak doufam) v tom lepsim prumeru prosim, aby alespon na mensich akcich, kde je jedna ci dve ctverylky a par lidi prebyva, tim spise na akcich vyukovych, dali tanecnici "elitnich ctverylek" i ostatnim moznost se ve ctverylkach vystridat. Takze bouracum zdar a se vsemi se loucim svym oblibenym heslem "vzhuru do bezvedomi!"
Gabi