[Square] Uzavrene ctverylky

David Tesař davidt na ucw.cz
Čtvrtek Květen 3 18:03:44 CEST 2007

> Tak koukam, jak jsme se hezky oklikou od nadhozeni problemu pres ruzne
> nazory zase vratili k tomu, ze s tim vlastne nelze nic delat a ty uzavrene
> ctverylky, na ktere jsem si stezovala, jsou snad nejlepsi reseni. Uznavam,
> ze to neni jednoduche, ale paklize to nepujde jinak resit,

Cozpak ono reseni existuje, jen se u nas (mozna zatim) nepouziva. Jmenuje se
computer cards a je to o tom, ze pred kazdym tipem pocitac (nebo papirova
karticka s tabulkou)
urci, ve ktere ctverylce kdo tancuje. Dochazi tak ke spravedlivemu rozdeleni
a nakonec si zatancuji
vsichni.

Rozumne pouziti je tak do deseti ctverylek, a protoze u nas uz i na masove
akci typu Convention
deset a vice ctvertylek v jedne hale proste neni, rekl bych, ze jsme na
computer cards vic nez
zrali.

David