[Square] Uzavrene ctverylky

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Čtvrtek Květen 3 10:45:35 CEST 2007

Zdravim vsechny!
Ackoli jsem ve ctverylce uz nejakou dobu nestal, vidim, ze se nezmenilo
vubec nic - a ani nemohlo. Take mne jako zacatecnika nekdy stvalo, ze
se nedostanu do ctverylky lidi, kteri evidentne umi a mohl bych se tudiz
od nich neco priucit. Cim vice jsem umel, tim vice jsem vsak system
uzavrenych ctverylek chapal. Take jsem si chtel zatancovat a ne stat
po kazde druhe figure. Bohuzel jsem znal i takove tanecniky, kteri se
byli ochotni zamotat i na trochu vychytane kombinaci basicovych figur
a to mne opravdu mohl vzit cert. Podotykam - staveli se i na plus. Samostatne
figury sice zvladali, ale kombinace ne. Tancoval jsem nekolik let a
dotycni za tu dobu nejevili znamky pokroku. I moje zena, ktera je na
rozdil ode mne mene vznetliva a dost tolerantni, pred nimi nenapadne
mizela.
Musim naprosto souhlasit s Milou. Kazdy by mel byt soudny. Caller s tim
muze snad neco udelat na studentske akci, kde by mohl formou doporuceni
rozestavit mene chapave tak, aby se byli schopni neco naucit a akci
neprostali. Jinak je schopen nastavit jen celkovou narocnost podle prevladajiciho
osazenstva.
Ke graduacim - bylo by sice hezke delat opravdove zkousky a podle nich
graduace udelovat, ale to by bylo mozne v pripade, ze by se tanecnici
jen hrnuli a o square primo rvali. Takto je to spise spolecenska akce
a formalita. Zkuste si predstavit situaci, kdy pulka pripravky nedostane
po roce graduaci a "bude opakovat rocnik".
Mejte se jak chcete a az mi kluk povyroste, tak zase nekdy nekde.

Josef Zeman