[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Květen 7 08:40:05 CEST 2007

Milan Vancura wrote:

> Ale to jsem Davide uz preci psal v tom svem mailu ja, ze jeste chvili a
> skoncite na computer cards. Povinne organizovane tancovani s pocitacem
> vybranymi spolutanecniky. Takze toho bourace pak budete mit dokonce
> predepsaneho. Kdyz se Ti nebude libit, tak prosim Te hlavne mlc. Nebo Te umlati
> kartickou s vykriky jako "Copak nevidis, ze mam tady kod 1525F2?! Tak koukej se
> mnou tancovat a netvar se tak blbe!"

   Milane, ony ty pocitacove generovane ctverylky funguji trochu jinak -
ale pokud se budeme bavit o papirovych kartach, tam asi mas pravdu.

   Kazdopadne ale souhlasim s tim, ze chtit pouzit CC jako reseni
problemu s bouraci, je naprosto neucinne. Spise kontraproduktivni.