[Square] Uzavrene ctverylky

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Květen 4 06:18:10 CEST 2007

David Tesar wrote:
>     Tak koukam, jak jsme se hezky oklikou od nadhozeni problemu pres
>     ruzne nazory zase vratili k tomu, ze s tim vlastne nelze nic delat a
>     ty uzavrene ctverylky, na ktere jsem si stezovala, jsou snad
>     nejlepsi reseni. Uznavam, ze to neni jednoduche, ale paklize to
>     nepujde jinak resit,
>

> Cozpak ono reseni existuje, jen se u nas (mozna zatim) nepouziva.
> Jmenuje se to computer cards a je to o tom, ze pred kazdym tipem pocitac
> (nebo papirova karticka s tabulkou) urci, ve ktere ctverylce kdo tancuje.
> Dochazi tak ke spravedlivemu rozdeleni a nakonec si zatancuji vsichni.

   Omyl; v takovem pripade si treba ja nezatancuju, protoze na takove
akci nebudu. Respektive mozna ano, ale dohodnu si ctverylku, ktera bude
mit u losovatoru trvale uvedeno "tento tip netanci", aby se nemusela
trhat. Proste najdu obezlicku, jak z toho nadeleni ven.
   V situaci, kdy jeden profi bourac umi rozbit zabavu sedmi lidem, neni
na miste hledat cestu, jak rozbit asi jedinou dostatecne ucinnou obranu.
 Naopak, je ptoreba najit metodu, jak ho eliminovat (a ze jsem k tomu
idealnich zarizeni videl v uplynulych dvou dnech na IDETu dost...)

> Rozumne pouziti je tak do deseti ctverylek, a protoze u nas uz i na
> masove akci typu Convention
> deset a vice ctvertylek v jedne hale proste neni, rekl bych, ze jsme na
> computer cards vic nez
> zrali.

   Ani omylem; na CC je zrala situace, kdy jsou lidi plusminus na stejne
urovni, a kde i ten dolni konec je utahatelny. V situaci, kdy reknes "a
techto sedm lidi si nyni udela prestavku, ktera se jim ovsem zapocita
jako tanec" tim, ze jim postavis do ctverylky nekoho, kdo spolehlive
rozbije cokoli, dosahnes toho, ze CC zmizi z povrchu zemskeho.