[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pátek Květen 4 11:23:58 CEST 2007

> Cozpak ono reseni existuje, jen se u nas (mozna zatim) nepouziva. Jmenuje se
> to computer cards a je to o tom, ze pred kazdym tipem pocitac (nebo papirova
> karticka s tabulkou) urci, ve ktere ctverylce kdo tancuje. Dochazi tak ke
> spravedlivemu rozdeleni a nakonec si zatancuji vsichni.

Ale to jsem Davide uz preci psal v tom svem mailu ja, ze jeste chvili a
skoncite na computer cards. Povinne organizovane tancovani s pocitacem
vybranymi spolutanecniky. Takze toho bourace pak budete mit dokonce
predepsaneho. Kdyz se Ti nebude libit, tak prosim Te hlavne mlc. Nebo Te umlati
kartickou s vykriky jako "Copak nevidis, ze mam tady kod 1525F2?! Tak koukej se
mnou tancovat a netvar se tak blbe!"

A kdyz se budes chtit jit podivat do jine haly, tak budes muset pockat, az Te
pocitac pusti. Co na tom, ze tou dobou uz v te hale bude davno jiny caller a
jiny program. O nic jsi stejne neprisel, protoze i kdybys dokazal ze sve
puvodni haly zdrhnout (pockas, az se pocitac nebude koukat), tak v te druhe Te
druhy pocitac tancovat nepusti. Nemas totiz spravnou karticku. (v advanced
verzi bude ve dverich haly turniket)

A kdyz pojedes nekolik set kilometru, aby ses videl s kamarady, tak je uvidis
akorat na afterparty. A to jenom do te doby dokud tam zasedaci poradek u stolu
nebude delany stejnymi computer cards a nebudes si muset kazdych deset minut
presedat. A co hur, kamaradi o Tebe stejne stat nebudou. I kdyby ses k nim
propasoval, tak se na Tebe podivaji s udivem a reknou: "Ale nas uz je tady osm.
To je divne, mas tu ted podle pocitace byt?".

Zni to zabavne. Teda jenom pro ty venku, co se bavi tim, co si nechaji ti
uvnitr libit, pochopitelne. Takze ja zustavam venku. Co vy?

Milan Vancura