[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

Lenka Hamplova lenka.hamplova na gmail.com
Pátek Květen 4 13:39:10 CEST 2007

Predem se omlouvam, ze je to trochu delsi. :)

Milane, kolikrat jsi tancoval na karticky? Ja na ne tancuju pokazde, kdyz
jsme v Nemecku (krom Barmstedtu) a prijde mi to jako docela dobry napad. Je
pravda, ze ja to vidim z pohledu C-tanecnika, ktery ma moznost si svuj level
zatancovat 2x rocne v Nemecku a pak sem tam se jeste nejaka akce najde, ale
to uz se neda mluvit o nejake pravidelnosti. Takze mam pochopeni pro to, ze
kdyz je lidem 60 a tancuji se stejnou frekvenci jako ja, ze v patek muzou
mit potize. Ne, ze by me to tesilo, ale chapu to. Pak si myslim, ze karticky
maji smysl, protoze jim v patek pomuzu a pak zbytek vikednu tancujeme. Ted
jsme v Plonu a musim rict, ze to melo smysl. Vsichni se zlepsili a o dost. A
myslim, ze dneska vecer (posledni vecer tady) to bude mit fakt grady. :)
Dalo by se rict, ze prvni den tu meli dva Dani dost velke problemy. My jsme
vzdycky rikali, uz jsme s nima zas ve ctverylce, musime tahat, a je dost
velka pravdepodobnost, ze se rozpadneme ... No ale hned druhy den, kdyz jsme
s nima byli ve ctverylce, tak me prekvapilo, jak se zlepsili. Dokonce jsem
se ptala i Dava Wilsona a on rikal, ze to je proto, ze nemaji kde tancovat a
maji pomalejsi start. Dale jsou tu asi 2-3 pary z Anglie, ty jsou rekneme
slabsi (nevidi split phantom column/wave). Kdyz mas jeden par ve ctverylce,
tak se to da utahnout a oni maji pocit, ze si zatancovali (a my mame pocit,
ze dokazeme utahnout celou ctverylku). A kdyz to neni porad tak se to da.
Kdybychom netancovali na karticky, tak oni jsou porad spolu a nemaji sanci
si zatancovat, protoze je nikdo nepusti do ctverylky. Kazdy tanecni blok tu
zacina Open tipem (pocitac neurcuje, kdo s kym bude tancovat), tak oni ty
tri pary skoncili u sebe ... My jsme s Davidem meli sanci si vybrat, jestli
tancovat s nima nebo netancovat. Tak se priznam, ze to jsem zbabele vzdala.
Na to jsem nemela. A jeste jednu pozitivni vec vidim na kartickach, to ze se
lidi pomerne spravedlive stridaji. Nestane se ti, ze nekoho na akci
nepotkas. A taky vzdycky kdyz prichazis do ctverylky a koukas, kdo tam je,
tak rikas, to je fajn, ze tancuju s tim a tim ...

Tim chci rict, ze karticky si myslim, ze maji smysl. Prinasi to trochu i
nahody do tancovani. Ale nechci tim rict, ze se tim ma vyresit problem toho,
ze nekdo si stoupa na level, na ktery nema.

Lenka

P.S. Pro ty, kdo nevedi, jak vypada tancovani na karticky, tak to jeste
popisu. :) V salu se ocisluji ctverylky a do pocitace se zadaji pary, ktere
spolu tancuji. Pocitac vzdy rozlosuje, kdo s kym bude tacovat v ktere
ctverylce. Hlida, aby kazdy tancoval s kazdym stejne krat, snazi se snad i o
spravedlive stridani v ramci salu. Taky to hlida, aby kazdy byl vynechavan
stejnekrat, kdyz neni pocet lidi presne na ctverylky. Samozrejme, kdyz je
clovek unaveny nebo i z jineho duvodu nechce tancovat, tak muze po kazdem
tipu rict, ze chce byt Out na jeden tip nebo uz treba na vsechny dalsi tipy.
Pokud se pouziva program od Vica Cedera, tak je to otazka jednoho kliknuti.
Takze kdyz se takovy system pouziva ve dvou halach vedle sebe, tak se da
snadno prechazet z jedne do druhe a o nic clovek neprijde (vyzkouseno
osobne).