[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pátek Květen 4 17:12:16 CEST 2007

> Milane, kolikrat jsi tancoval na karticky? Ja na ne tancuju pokazde, kdyz jsme
> v Nemecku (krom Barmstedtu) a prijde mi to jako docela dobry napad. Je pravda,

Ahoj Lenko.

To je proste dane pohledem na vec. Ja se chci bavit a nic jineho me do SD nikdy
nepritahne. Ani nikam jinam. Ja fakt nepotrebuju byt organizovan. Kdyby bylo
mou touhou byt organizovan, muzu si to zaridit v praci, ne? Tady na to mam
obrovskou skupinu manazeru.

Navic, kdyz ty karticky nic neresi - nebo snad vidis jediny zpusob, jak by
omezily pocet bouracu? Nebo tobe staci ke stesti vedomi, ze diky spravedlivemu
algoritmu tancoval Pepik stejne casto s bouracema jako ty? Mne to teda ke
stesti nestaci. Obzvlast teda ne za tu cenu, kterou se za karticky musi platit.
De facto vsim, co me na SD bavi: kamaradi, blbinky, veci navic, volnost.
Zaplatim vsim a nedostanu nic, pekne dekuju. Staci si vzpomenout na
Obertrubach.

Navic je to na ceske pomery neskutecne legracni. Je vas pet a pul a cim dal min
a budete tu zavadet metody, ktere maji duvod se pouzivat az kdyz je lidi
nezvladatelny dav. Vy byste spis meli delat vic komornich akci, kde by se lidi
poznali. Protoze je vas tak malo, ze to jde. Tak toho vyuzijte. Pak se budete
znat a nebudete potrebovat se navzajem bat a z toho strachu se schovavat za
pocitac.

Milan Vancura