[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

David Tesar davidt na ucw.cz
Neděle Květen 6 19:55:13 CEST 2007

> To je proste dane pohledem na vec. Ja se chci bavit a nic jineho me do SD nikdy
> nepritahne. Ani nikam jinam. Ja fakt nepotrebuju byt organizovan. Kdyby bylo
> mou touhou byt organizovan, muzu si to zaridit v praci, ne?

No jo, jenze karticky jsou o necem jinem, protoze vznikly jako pomoc
tanencikum, ne jako omezeni.

Zkuste se nad tim zamyslet z toho uhlu pohledu, ze se pouzivaji v hodne
velke casti sveta a ze je lide pouzivaji radi. Kdyby karticky nepomahaly
nebo zpusobovaly neprijemnosti, tak je tanencici odmitnou. Protoze se ale
pouzivaji, tak jsou asi fajn a maji smysl, ne?

> Navic, kdyz ty karticky nic neresi - nebo snad vidis jediny zpusob, jak by
> omezily pocet bouracu?

Bourace skustecne neresi, tady je problem v mentalite lidi.

> Navic je to na ceske pomery neskutecne legracni. Je vas pet a pul a cim dal min
> a budete tu zavadet metody, ktere maji duvod se pouzivat az kdyz je lidi
> nezvladatelny dav.

Omyl, karticky se nedaji pouzivat pro velky pocet lidi. Jak uz jsem psal,
maji smysl tak do deseti ctverylek maximalne.

David