[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pondělí Květen 7 02:46:23 CEST 2007

> Zkuste se nad tim zamyslet z toho uhlu pohledu, ze se pouzivaji v hodne
> velke casti sveta a ze je lide pouzivaji radi. Kdyby karticky nepomahaly
> nebo zpusobovaly neprijemnosti, tak je tanencici odmitnou. Protoze se ale
> pouzivaji, tak jsou asi fajn a maji smysl, ne?

Oh oh. To je spousta velkych slov a argument nevidim. Proste a jednoduse: jake
konkretni problemy tu kdo v CR ma a karticky by je vyresily? Muzes mi poslat
seznam? Bourace to nevyresi, na tom uz jsme se shodli.

Az se na tom seznamu shodneme, tak zacneme druhy: jake nove problemy prinesou.
A pak se uvidi porovnanim seznamu, jestli se to vyplati, ne?

Taky jeste muzete s Lenkou usporadat anketu mezi lidma mimo SD, jak by se jim
takovy zabavny vikend s kartickami libil a jestli je to pro ne dostatecna
motivace zacit delat SD. Protoze kvuli klubu taky, ale kvuli vikendum hlavne to
delame, ne? Tak schvalne, co se dozvite. Bude to od nekoho jineho nez ode me,
tak mu treba budete verit vic...

Milan Vancura