[Square] Computer cards was: Re: Uzavrene ctverylky

David Tesar davidt na ucw.cz
Pondělí Květen 7 08:05:30 CEST 2007

> Oh oh. To je spousta velkych slov a argument nevidim. Proste a jednoduse: jake
> konkretni problemy tu kdo v CR ma a karticky by je vyresily? Muzes mi poslat
> seznam? Bourace to nevyresi, na tom uz jsme se shodli.

Kdyz to je cele postavene na hlavu. Cela tahle debata zacala steskem
nejake slecny, ze se na Convention stavely staticke elitni ctverylky, kam
ona nemela sanci se dostat, a zbyla na ni ctverylka s bouracem
(bouracemi). Nacez se rozvinula kratka debata co s tim, ktera se velice
zahy preklopila do debaty proc se vlastne staticke ctverylky staveji.

Ja jsem odpovidal na mail se subjektem Uzavrene ctverylky na povzdech
stejne slecny, ze reseni zrejme neexistuje, a poukazal jsem na to, ze
reseni existuje. Mysleno existuje prevence statickych cverylek.

Tolik tedy k puvodnimu tematu a kartickam.

Ted uz jako pridavek, vlastne k uplne nove debate, ty vyhody:

spravedlive rozhozeni paru po sale
pokud se musi stridat, kazdy si zatancuje stejne
mas jistotu, ze tvoje ctverylka je na sale, na nikoho se nemusi cekat
neni potreba se pred zacatkem tipu ritit na parket hledat chaoticky misto

A mozna i nejake dalsi, co me ted nenapadly.

Pokud se bude chtit do debaty a premysleni o kartickach nekdo zapojit, tak
znovu podotykam: nepredstavujte si C1 sal v Barmstedtu, kde je 500 lidi
najednou. Predstavte si ceskou akci, kde je v sale 10 paru a musi se
nejak poskladat.

> Taky jeste muzete s Lenkou usporadat anketu mezi lidma mimo SD, jak by se jim
> takovy zabavny vikend s kartickami libil a jestli je to pro ne dostatecna

To je nesmysl, nemuzes se ptat neznalych lidi na nazor na jednu
specialitu. To je stejne, jako kdybych se ja zeptal, jaky je tvuj nazor na
pouzivani polovodicovych stykacu v lokomotivach a jestli bys s takouvou
lokomotivou jezdil rad.

David