[Square] (square)

weepy na centrum.cz weepy na centrum.cz
Čtvrtek Květen 17 14:26:34 CEST 2007

Me do spacaku nikdo nezazene, jsem ozbrojen (BANG! BANG!)

:)

Vlada

> Od: jan.beran at siemens.com
> Komu: "Konference o Square Dance" <square at square.cz>
> Datum: 17.05.2007 14:02
> Předmět: Re: [Square] (square)

Já jsem zrovna ten, koho musí večer zahánět > do spací místnosti a já pořád
přemlouvám, aby nás "ještě > deset minut" nechal hrát UNO. Ráno mě musí
Míla dvakrát budit > a pak vysypat ze spacáku, jinak bych přišla až na
odpolední > bloky, ale už když na akci jedu, tak s tímto počítám a teď se
> na Mílův budíček už "skoro" i těším :-)
>
> Tak mne napadá, k čemu je to zahánění vlastně dobré? To ti hráči karet
někoho rušej, nebo v čem je problém?