[Square] Program Convention - vas nazor?

Beran, Jan jan.beran na siemens.com
Úterý Září 11 09:30:51 CEST 2007

  Ahoj,

 mám pocit, že se debata pomalu stočila dost jinam. Dovolte mi pohled z trochu jiné strany.

 Convention chápu jako akci primárně doprovodnou ke schůzi CSCTA a jako taková je řekněme oslavou toho, že se tu najdou lidé schopni a ochotni poskytovat lidem zábavu v podobě Square a Round dance. Pokud vím, nic jiného ve sféře zájmu CSCTA není.

 Je tu tedy jasné zadání pro pořadatele Convention - uspořádat důstojnou oslavu těchto dvou tanečních směrů. A pořadateli takové akce jde primárně o jediné - neprodělat na tom kalhoty. Sekundárně může mít i další pohnůtky - posílit své ego, zviditelnit svůj klub... V první řadě ale bohužel jde o peníze. A to je motorem k tomu, aby do programu zařazoval jiné taneční směry nebo klidně i lákadla s tancem nesouvisející. Do toho jim může mluvit jen CSCTA a to ještě v míře odpovídající dotaci, jakou pořadateli poskytuje.

 Nesnažme se tady na ramena pořadatele Convention nakládat břímě zachraňování Square dance nebo nedejbože sbližování s nějaký jiným tanečním směrem.

                                  Honza 'Alnagon' Beran