[Square] PAC - podekovani

Jan Beran alnagon na isdata.cz
Úterý Listopad 4 19:27:21 CET 2008

 Ahoj všem,

 původně jsem se k řadě děkovačů nechtěl připojit, ono to v Ostravě děsně zahlcuje mailboxy :-), ale znáte moji obsesi, musím se vyjádřit k tomu mrmlání na akci.

 Předně je třeba říct, že mrmlání vycházelo snad pouze od členů jediného klubu(mimochodem asi si toho nikdo nevšiml, nošení klubové badge nějak už asi není v módě, ale tento klub byl v Liberci zastoupen, až na čestné výjimky, prakticky všemi členy. Je na místě se zamyslet, zda se právě na tomto klubu rozšířilo očekávání, které akce neměla za cíl naplnit a tudíž nebude problém tak úplně na Mílově straně.
 Ale zase není divu, že v pátek večer překvapilo, že lidé před chvílí studující první figury A1 setrvávají na parketu i po přestávce, kdy začínala výuka A2. A ještě více překvapilo, když v sobotu v prvním bloku výuky A2 bez rozpaků caller opakoval výuku figury z A1 pro ty, kteří zrovna přijeli.
 Ovšem poté, co Míla vše veřejně vysvětlil, už snad nikdo nemrmlal.

 Já osobně jsem se na squarovou akci dostal po poměrně dlouhé době a náležitě jsem si ji užil i přesto, že jsem očekával, že si na výuce A2 víc procvičím figury z A1. Na pokračování této akce se na neznámé místo bohužel nedostanu, ale i tak dík za výuku, já to třeba došprtám z papírů.

                  Alnagon