[Square] PAC - podekovani

David Tesar davidt na ucw.cz
Středa Listopad 5 09:21:13 CET 2008

> bude mit dostatecny efekt i kdyz na to bude hrat. Na priste uvazuji
> o tom, kde sehnat 1) cinely 2) trubku 3) buben :-).

Vzdycky jsem touzil mit na akci rachotici hlasity budicek...

Vite, co je zajimave? Ze v zahranici nikdo nikoho nebudi a stejne jsou
tanecnici na parkete 15 minut pred zacatkem tancovani. V Liberci mi rano
  stala ctverylka klasicky az 15 minut po zacatku, prestoze vsichni
budicek meli. Odpoledne dokonce ctyri nebo pet lidi prislo o hodinu(!)
pozdeji, cimz zpusoibili, ze na ne hodinu sedm lidi cekalo a
netancovalo. A jeste se ti vinici tvarili jako borci, ze o co jde, vzdyt
se nic nedeje.

Jestli ony ty pozdni prichody nebudou spis lidske bezohlednosti nez v
rannim budicku.

David