[Square] RD nalejvarna - aneb jidlo

spendlik1 na centrum.cz spendlik1 na centrum.cz
Středa Prosinec 15 01:16:56 CET 2010

Také bych chtěla moc poděkovat za skvělou akci a za jiný pohled na výuku RD, který se mi velmi zamlouvá.
Jako tanečnice na úrovni mezi začátečníkem a mírně pokročilým hodnotím, že měl člověk dost času figury řádně procvičit. Osobně nejsem fanda stylu "dál, výš a rychleji" , a to ani ve SD ani RD.
Obdivuji řadu výborných českých tanečníků. Mám ale pocit, že v našich luzích a hájích existují  tři tábory, které jsou od sebe na hony vzdáleny co do pokročilosti a taneční úrovně. První tábor jsou vynikající tanečníci, třetí začátečníci, mezi prvním a druhým (ti, co už několikrát absolvovali začátečníky a pokouší se o něco víc) je obrovská propast. Chápu, že je to otázka času a vlastního úsilí a taky trochu talentu. Někdy však mám pocit, že mi chybí nalejvárna pro tu druhou skupinu, prostě něco mezi.
Tentokrát jsem však velmi spokojená a nadšená. Musím pochválit všechny, kteří se podíleli na přípravě. Odvedli jste skvělou práci.
Mám však přece jen jednu připomínku, kterou si nemohu v kontextu diskuse, která k akci proběhla odpustit.
Osobně jsem si jídlo neobjednala, nějak jsem si při přihlašování nebyla jistá, že jej chci (člověk si může aspoň někam vyběhnout se najíst). Při tomhle počasí jsem si ale dokázala představit, že se mi nikam běhat nechce. Dozvěděla jsem se, že od nás z klubu 2 nemohou jet (služební povinnosti a nemoc) a mají objednáno jídlo . Napsala jsem mail, že bych si tedy jeden oběd ráda rezervovala (případně i večeři, když ji měli objednanou), přišla mi okamžitá odpověď od Soni (děkuji), že bude možné koupit oběd u registrace, že pravděpodobně zbudou. Až po toto považuji vše za OK (v podstatě jsem nabízela výměnu).
Co mě trochu rozhodilo, že na místě jsem byla odkázána na to, že mám přijít kolem 23, až se uvidí, kolik obědů bude navíc. V 23 jsem došla a dostala odkaz na to, že se to bude řešit ráno, že asi zbudou. Osobně jsem nenabyla dojmu, že by mělo být tolik jídla navíc (alepoň po tomto scénáři). Ráno sice proběhla informace, že nějaký oběd či večeře je navíc, ale že by byla nějaká extra snaha se jich zbavit !(?) Promiňte, ale vědět, že mám tolik jídla a musím ho zaplatit, tak se jej prostě pokouším prodat. U nás v klubu to taky známe, letošní Šachťák byl ve znamení mimořádně hnusného počasí (sněhové kalamity) a také nám mnoho lidí nedojelo, kteří měli jídlo objednáno. V tomto však máme štěstí na velmi pružnou registraci a členstvo v bufetu, které prostě "ukecalo" ještě několik dalších lidí (někteří měli nakonec i 2 porce :-)). Chápu, že prvotní chyba je někde jinde, ale ta půjde ř
 ešit poměrně obtížně (chtít peníze předem?), nezbývá než umět se vypořádat s důsledky.

No ale abych nekončila kritikou, tak si ještě dovolím několik pochval.
Bufet byl jako vždy skvělý a výběr čajů bezkonkurenční, oceňuji také rychloúklid sálu po "zatlapkání" těmi, co přišli v botách z venku (ty nechválím :-(). Prostě jinak jsem maximálně spokojená.
Tedy ještě jednou díky za krásný víkend s tancem, příště přijedu zase a ráda.

Mějte se hezky
Lucka Hrubá - Špendlík