[Square] RD nalejvarna - aneb jidlo

Michal Antonín mant na volny.cz
Středa Prosinec 15 08:44:23 CET 2010

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: spendlik1 at centrum.cz

>  Někdy však mám pocit,
> že mi chybí nalejvárna pro tu druhou skupinu,
> prostě něco mezi.

Tohle je nase stara bolest - jak a pro koho ladit program
nalejvaren. Ruznych urovni pokrocilosti je proste hodne, v roundu je
to o neco slozitejsi nez v SD. Takze kazda takovahle zpetna vazba je
pro nas velmi vyznamna, a diky za ni. (Pokud jich prijde vic, budeme
jeste radeji.)

> Osobně jsem nenabyla dojmu, že by mělo
> být tolik jídla navíc (alepoň po tomto scénáři).
(atd.)

Jo, ja jsem ten dojem taky nemel. Dlouho. Nez se sesly vsechny
odhlasky, a jeste o neco dele...nekolik lidi se ozvalo v sobotu
dopoledne, nekteri z tech, kdo nakonec nedali vedet vubec, jsou
prakticky mistni, takze jsme predpokladali, ze jenom dorazi
pozdeji...a jeste pozdeji...ti jeste urcite prijdou...prece by si
nekdo nenechal jen tak bez zatracene zavazneho duvodu utect
nalejvarnu s Richardem Lambertym...

Asi bude nutne byt v budoucnu duslednejsi. A taky zkusit vymyslet
nejake vypomocne reseni, i kdyz ted fakt nevim, jake bude. Prece jen
je situace akci od akce jina - tady jsme meli prebytky, jindy na
posledni chvili zkousime domlouvat s kuchyni par jidel navic,
abychom mohli nakrmit zajemce, kteri si jidlo neregistrovali, a uz
tady bylo i "rozpousteni" organizatorskych porci mezi hladovce. V
Bystrci to neni takovy problem, v Jirikovicich je alternativnich
moznosti stravovani o dost mene.

Co ale muzu rozhodne slibit, tak to je maximalni snaha zachovat
nabidku teplych obedu a veceri primo na akci, tak, aby se pokud
mozno dostalo na vsechny zajemce, a s minimem komplikaci k tomu.

MA