[Square] RD nalejvarna - aneb jidlo

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Prosinec 15 11:15:42 CET 2010

problem s jidlem vidim celkem jednoduse
do registracniho formulare ci jinam napsat:
jidlo je potreba zaplatit nejpozdeji do ( patku vecer ? )
kdo nezaplati neji. A pak v sobotu rano ( ci v patek pozde vecer )
vsichni vedi ze se muzou zeptat zda neco nezbylo
Myslim ze pro vetsinu neni problem nechat si to nekym zaplatit pokud
prijedou pozdeji
Pyro