[Square] Jeden hloupy dotaz

Miloslav Malý mm na chello.cz
Pondělí Květen 17 15:42:47 CEST 2010

> Milo, a byl bys Ty ochoten svuj dotaz trochu upresnit? Pro poradek ho
> sem prilepim:

> Neni mi totiz jasne, k jakemu "koukatelna" ci "zajimava" se snazis
> dobrat.

K jakemukoliv "koukatelna" ci "zajimava".

Koukatelna z hlediska radoveho divaka, ktereho se snazis k teto zabave
dostat, pritahnout ho do pripravky. Koukatelna z hlediska zmlsaneho divaka,
ktereho sice k teto zabave nepritahnes, ale ktery muze nejakeho zajemce
treba doporucit.
Koukatelna treba i na open air, kdyz se o to tak stale snazime.

Proste koukatelna z hlediska kohokoliv. Aby ten, kdo se na to diva, mel
pocit, ze to nebyla banda zoufalcu, ale tanecnici, kteri neco predvadi.